Målsætning

Målsætningen formulerer Almenbos primære opgave og måden, vi vil udføre den på. Det gør vi på en nærværende og enkel måde på grundlag af et aktivt beboerdemokrati.
Mindst hvert 5. år foretages en tilfredshedsanalyse blandt beboerne.

 

Vision

Der stræbes mod en større administration af boliger i København og omegn.

En administration, der ikke bliver større end, at administrationen kan fastholde nærheden til boligorganisationerne og deres beboere.

Der tilbydes en fleksibel og individuel administration, der fastsættes efter den enkelte boligorganisationsønsker og behov og dermed også et differentieret administrationsbidrag.

Vi

  • yder en kompetent service
  • yder et højt informationsniveau
  • tænker nyt, når nyt er godt for beboerne og de ansatte
  • er ressourcebevidste, hvilket afspejler sig i administrationsbidraget
  • står for kvalitet og omkostningsbevidsthed
  • er en administration, der administrerer ud fra de enkelte boligorganisationers ønsker og behov
  • er omstillingsparate for nye tiltag og krav.

 

Fremtidssikring

Vi tænker frem i tiden - på en sådan måde, at boligorganisationernes afdelinger er tidsvarende og velholdte og dermed fortsat attraktive.

I tæt dialog mellem os og bestyrelserne planlægges fremtiden for de enkelte afdelinger - afdelingernes løbende vedligeholdelse, renoveringer eller nybyggeri. Vores fornemste opgave er at sikre det bredest mulige beslutningsgrundlag og den bedst mulige økonomi for beboerne.

Vi er en administration, der har stor erfaring med renoveringer og nybyggeri og vi trækker på de bedste rådgivere og entreprenører.